مقالات

معرفی مینی کامپیوتر اینتل نسل ۱۳

مینی کامپیوتر Intel NUC 13 Pro

کیت‌ها، بردها و مینی کامپیوتر های نسل ۱۳ اینتل عملکرد قابل اطمینانی را به شما ارائه می‌دهند که برای پیشبرد تجارت مدرن به آن نیاز دارید. همه چیز با پردازنده‌های نسل سیزدهم مینی پی سی های اینتل آغاز می‌شود که عملکردی فوق‌العاده در فرم فاکتور ۴×۴، با حداکثر ۱۴ هسته پردازنده و حداکثر ۶۴ گیگابایت حافظه دو کاناله DDR4 ارائه می‌کنند. SKUهای منتخب همچنین دارای Intel vPro Enterprise هستند که امنیت جامع، پایداری در سطح سازمانی و مدیریت از راه دور مبتنی بر سخت افزار را ارائه می دهد. مجموعه نرم‌افزار مینی پی سی اینتل کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که برنامه‌های ساینیج دیجیتال در هنگام خرابی‌های غیرمنتظره سیستم اجرا می‌شوند. کسب‌وکارها همچنین از ویژگی‌های پیشرفته‌ای از جمله کنترل برق، ساعت زنگ‌دار سخت‌افزاری، KVM سخت‌افزار، تغییر مسیر بوت، فراتر از پشتیبانی فایروال، قابلیت مدیریت مبتنی برابر، رفع رایانه از راه دور و کنترل سیستم بدون مراقبت بهره می‌برند.

مینی پی سی اینتل نسل13

برخی امکانات مینی کامپیوتر Intel NUC 13

  • پردازنده های نسل سیزدهم اینتل Core i7/i5/i3
  • Intel vPro Enterprise با پردازنده های نسل سیزدهم اینتل Core i7/i5
  • تا ۶۴ گیگابایت حافظه دو کاناله DDR4-3200
  • شروع تاخیری AC، تنظیم مجدد خودکار CMOS، خنثی کردن ولتاژ گذرا DC و حفاظت از اضافه ولتاژ
  • شبیه سازی نمایش از طریق HDMI  (نمایشگر بدون سر، مجازی و دائمی)
  • تا ۴۰ درجه سانتیگراد دمای محیط خارجی را تحمل می کند

 

مزایای مینی پی سی Intel NUC 13

اندازه مناسب برای تجارت مدرن

  • بهره وری – عملکرد قدرتمند برای محاسبات تجاری
  • همکاری – از جمله کنفرانس های ویدئویی و اتاق های تجمع
  • Edge Compute شامل تابلوهای دیجیتال، کیوسک های دیجیتال و فروش هوشمند
  • نمایشگرها — حداکثر چهار نمایشگر ۴K را متصل کنید

 

یک پلتفرم رایانه شخصی تجاری بی نظیر

برای امنیت جامع، پایداری در سطح سازمانی و مدیریت از راه دور مبتنی بر سخت‌افزار، ویژگی Intel NUC 13 Pro SKUS Intel vPro Enterprise را برای ویندوز با پردازنده‌های نسل سیزدهم Intel Core i7/i5 انتخاب کنید.

مینی پی سی اینتل nuc13

عملکرد کسب و کار پیشرفته

به جدیدترین تیم‌های تجاری و فناوری‌های حرفه‌ای اینتل را ارائه دهید تا به آنها کمک کنید در دنیای دیجیتالی که به سرعت در حال تغییر است، پیشرفت کنند. پردازنده‌های Intel Core نسل سیزدهم جهت تقویت بهره‌وری کارمندان با عملکرد قدرتمندی تنظیم شده است که مناسب حجم‌ کاری سنگین و برنامه‌هایی که افراد حرفه ای در کسب‌وکار ها بیشتر استفاده می‌کنند، است.

 

برنامه پلتفرم فناوری اطلاعات پایدار

برای کاهش تعداد تغییرات مشاهده شده در طول عمر دستگاه، از پایداری سخت افزار و اعتبارسنجی در سطح سازمانی اجزای اصلی آن بهره مند شوید. هدف SIPP اینتل این است که برای حداقل ۱۵ ماه یا تا زمانی که محصول نسل بعدی عرضه شود، هیچ تغییری در درایور سخت‌افزار یا سیستم‌افزار ایجاد نکند.

 

امنیت جامع و چند لایه

تهدیدات در حال تحول نیازمند ویژگی‌های امنیتی همه جانبه ای هستند که با سخت‌گیرانه‌ترین استانداردها طراحی شده‌اند. سپر سخت افزاری اینتل، حفاظت یکپارچه کامپیوتر مبتنی بر سخت افزار را ارائه می دهد که شامل امنیت سیستم عامل، برنامه و حفاظت از داده ها و تشخیص پیشرفته تهدید می شود.

 

انعطاف پذیری را به دیجیتال ساینیج اضافه کنید

هنگامی که راه حل های دیجیتال ساینیج (Digital Signage) به طور مداوم و قابل اعتماد اجرا می شوند، به کسب و کارها کمک می کنند تا برندهای خود را بسازند و با مشتریان ارتباط برقرار کنند. با این حال، خرابی‌های غیرمنتظره می‌توانند به سرعت یکپارچگی نام تجاری را تضعیف کنند، به‌ویژه زمانی که این خرابی ها در تاسیسات بدون مراقبت رخ می‌دهند. برای افزایش انعطاف‌پذیری به ساینیج دیجیتال، رایانه‌های شخصی و کیت‌های Intel NUC 13 Pro Mini از مجموعه نرم‌افزاریIntel NUC Pro (NPSS)  برخوردارند که برنامه‌های بدون نظارت را نظارت می‌کند و خدمات اضافی صفحه نمایش را برای برنامه‌های ساینیج دیجیتال ارائه می‌دهد. NPSS هم برای ویندوز و هم برای لینوکس در دسترس است و بسته CMS را نادیده می گیرد.

 

قابلیت های کلیدی مینی کامپیوتر اینتل NUC 13

  • هنگامی که یک برنامه هدفمند پاسخگو نشد، برنامه را خاتمه دهید و دوباره راه اندازی کنید.
  • هنگامی که یک برنامه هدف را از زمان آخرین بوت شدن ویندوز، بارها x+ شکست خورد، همانطور که توسط کاربر مشخص شده است، سیستم عامل را به آرامی خاموش یا مجدد راه اندازی کنید.
  • ثبت فعالیت نظارت بر برنامه به یک فایل ورود به سیستم که به راحتی قابل دسترسی است.
  • اگر سیستم (یا خود (NPSS پاسخگو نباشد، تایمر سخت‌افزاری را فعال کنید تا سیستم سخت‌افزاری را بازنشانی کند.
  • اگر یک NUC جفت شده اینتل با نقص سیستم مواجه شود، نمایشگر را در اختیار میگیرد و به NUC آسیب‌دیده اینتل اجازه می‌دهد وقتی نمایشگر خود را دوباره در وضعیت سالم شناسایی کرد، به حرکت درآورد.

 

پایداری: شیوه های تجاری سازگار با محیط زیست

پایداری یک ارزش اصلی برای اینتل است و محصولات قابل ارتقا، تعمیر و استفاده مجدد اینتل NUC پیشرو هستند.

 

طراحی و ساخت پایدار

محصولات NUC اینتل از پلاستیک های بازیافتی ساخته شده اند و با لحیم کاری با دمای پایین ساخته شده اند تا تقریباً ۲۵ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کنند.

 

حمل و نقل پایدار

در مقایسه با رایانه های شخصی بزرگتر، اندازه کوچک محصولات Intel NUC باعث صرفه جویی زیادی در هزینه های حمل و نقل، انبارداری و خنک کننده می شود. هنگامی که یک محصول Intel NUC بازگردانده می شود، هر تلاشی برای بازیافت، تغییر کاربری یا تعمیر آن به عنوان بخشی از بسته بندی پایدار برنامه مجوز مواد برگشتی (RMA) انجام می شود. آخرین بسته بندی محصول Intel NUC از جمله جعبه، آستر و کاغذ بازی، قابل بازیافت یا استفاده مجدد در بازارهای ثانویه است.

دیدگاهتان را بنویسید