دپارتمان تعمیرات

تعمیرات لپ تاپ

مرکز تعمیرات لپ تاپ

در دنیای امروزی لپ تاپ جزو وسایل ارزشمند بشمار می رود. در بسیاری از موارد حتی ضروری است. مدرسه، کار، هر چیزی، امروزه تقریباً همه چیز از طریق یک دستگاه انجام می شود، بنابراین در نگهداری  و مراقبت از لپ تاپ باید دقت و حساسیت لازم را داشت. و در صورت خرابی یا شکستگی، باید در اسرع وقت آن را به مرکز تعمیر لپ تاپ نشان دهید. همانطور که می دانید این موضوع خیلی حائز اهمیت است که لپ تاپ خود را برای مراکز تعمیرات لپ تاپ مطمئن با کارشناسان متخصص و فنی بسپارید که از لحاظ امنیت اطلاعات و سلامت دستگاه خیالتان راحت باشد.

تعمیرات تخصصی لپ تاپ

شما می توانید با تعمیر و نگهداری مناسب عمر لپ تاپ خود را افزایش دهید. لپ تاپ ها می توانند مشکلات مختلفی داشته باشند. در مرکز تعمیرات، کارشناسان می توانند مشکلات لپ تاپ شما را شناسایی و با توجه به نوع اشکال آن را رفع کنند. در بیشتر از موارد تعمیرات لپ تاپ در مرکز تعمیرات با موفقیت انجام می شود. در بسیاری از موارد نیز، توضیحاتی که کارشناسان به مراجعه کنندگان می دهند برای رفع مشکل کافی است. با این حال، گاهی اوقات، ممکن است یک قطعه نیاز به تعویض و یا تعمیر داشته باشد.

مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات سرور

ما تجربه گسترده ای در بازسازی، نصب فایل و تعمیر سرور از همه سازندگان را داریم. تخصص کارشناسان ما خطاهای سخت افزاری و نرم افزاری را پوشش می دهد .ما روی فناوری سرورهای پیشرو کار می‌کنیم، اما به همان اندازه با سیستم‌های قدیمی‌تر نیز کار می‌کنیم، و نزد بسیاری از مشتریان خود شهرت پیدا کرده‌ایم که می‌توانیم دستگاه های قدیمی‌تر را که سایر مراکز تعمیر آن را کنار گذاشته‌اند، تعمیر کنیم.

 

مشکلات رایج لپ تاپ

در زیر۷ مشکل رایج لپ تاپ که در مراجعه کنندگان به مرکز تعمیرات همراه سیستم طلایه یافت می شود، آورده شده است:

  1. نقص باتری که نیاز به تعویض دارد
  2. خرابی ها که اکثرا مربوط به مشکلات سخت افزاری می شود
  3. پورت های USB خراب است
  4. مشکلات نرم افزاری که به روز رسانی نرم افزار مورد نیاز است
  5. مشکلات راه اندازی لپ تاپ
  6. شکستگی قاب یا ال سی دی
  7. روشن نشدن لپ تاپ
    نکات مهم برای تعمیرات لپ تاپ

در برخی مواقع اگر مشکل ساده و پیش پا افتاده باشد، به راحتی قابل حل است. برای این کار می توانید از سرچ گوگل و پلتفرم های تعمیر در زمینه ابزارها، کتابچه های راهنما و قطعات یدکی کمک بگیرید. اما گاهی لپ تاپ دچار مشکلی اساسی شده و به تعمیر تخصصی نیاز دارد.

 

نکاتی برای نگهداری لپ تاپ

نگهداری صحیح می تواند از بسیاری از مشکلات لپ تاپ جلوگیری کند.در زیر به ۴ نکته اصلی برای  نگهداری لپ تاپ اشاره شده است:

  1. وقتی باتری به ۱۰۰ درصد شارژ شد، فورا آن را از برق بکشید
  2. به طور مرتب از اطلاعات موجود در هارد اکسترنال بک آپ بگیرید
  3. نرم افزار آنتی ویروس را نصب و بروز رسانی کنید
  4. لپ تاپ خود را در یک کیف لپ تاپ خوب حمل کنید تا در صورت افتادن از آن محافظت کند

تعمیر لپ تاپ ایسوس

استفاده از تجهیزات حرفه ای در مرکز تعمیرات همراه سیستم طلایه

بخش تعمیرات لپ تاپ همراه سیستم طلایه متشکل از کارشناسان حرفه ای با بیش از ۷سال سابقه درخشان در این حوزه می باشد. ما هر روز در تلاشیم تا بتوانیم نتیجه دلخواه را عملی کنیم. دقیقاً به همین دلیل است که مشتریان ما سال ها به ما وفادار می مانند و اکنون توانسته ایم از بیش از ۸۰۰۰ مشتری استقبال کنیم. بنابراین ما هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد تا رضایت مراجعه کنندگان را کسب کنیم. خدمات ما همیشه ۵ ستاره است زیرا سریع، قابل اعتماد و رضایت بخش است.

دیدگاهتان را بنویسید