دپارتمان تعمیرات

تعمیرات مینی پی سی و تین کلاینت

تعمیرات مینی پی سی و تین کلاینت

تعمیرات مینی پی سی

با استقبال روز افزون مجموعه ها و  شرکت ها و حتی مدارس و دانشگاه ها از انواع مینی پی سی( مینی کامپیوتر) و تین کلاینت و زیرو کلاینت طبیعتا نیاز به مراکز تخصصی تعمیرات جهت ارتقا و تعمیر مینی پی سی و تین کلاینت افزایش یافته است.

مشکلات اصلی مینی پی سی ها

همه روزه افراد زیادی از مراکز دولتی، خصوصی و یا شخص برای تعمیر مینی کامپیوتر خود به مراکز تعمیر مینی پی سی مراجعه می کنند. در زیر به برخی از مشکلات مشترکی که به خاطر آن به این مراکز مراجعه می شود، اشاره شده است:

  1. روشن نشدن مینی پی سی
  2. روشن شدن و تصویر ندادن
  3. خرابی فن
  4. آب خوردگی مینی کامپیوتر
  5. ایرادات نرم افزاری
  6. خرابی رم و هارد

مرکز تعمیرات مینی کامپیوتر و تین کلاینت در تهران

نکات نگهداری مینی کامپیوتر و تین کلاینت

  1. استفاده از آداپتور اورجینال
  2. سرویس ۶ ماه یکبار فن و هیت سینگ برای جلوگیری از آسیب به برد
  3. استفاده درست از دکمه پاور دستگاه
  4. استفاده از کابل تصویر مرغوب

تعمیرات مینی کامپیوتر در همراه سیستم طلایه

همراه سیستم طلایه یکی از پیشروترین ارائه دهندگان خدمات فروش و تعمیرات مینی پی سی است. برای تعمیر انواع مینی کامپیوتر، شرکت همراه سیستم طلایه با تیمی از متخصصان مجرب با سابقه درخشان  قادر و مسلط به استفاده از آخرین فناوری ها، ابزارها و نرم افزارها برای تعمیر مینی پی سی های شماست. شما می توانید جهت استعلام قیمت، مشاوره و خدمات، تعمیر و خرید مینی کامپیوتر با ما تماس بگیرید.

در این بخش کارشناسان تعمیرات با پذیرش انواع و اقسام مدل های مینی پی سی , تین کلاینت و زیرو کلاینت های با برندهای اینتل , ایسوس, گیگابایت وهر برند و گارانتی حتی متعلق به رقبای محترم موفق به تعمیر این دستگاه ها شده اند. و با دریافت رضایتمندی از مشتریان محترم، با افتخار به یکی از قطب های تعمیرات این دسته کالاها تبدیل شده و دیگر نیازی به خروج ارز جهت خرید کالای جایگزین آنها نیست. ما در همراه سیستم طلایه مفتخریم که در خدمت مشتریان و مجموعه های دولتی و غیر دولتی هستیم و رضایت ایشان سسب دلگرمی ما شده است و با روحیه و پشت کار قویتر به راه خود ادامه خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید