مقالات

درباره مینی پی سی HST چه می دانید؟

مینی پی سی HST

استفاده از مینی کامپیوتر در دنیای امروز رو به افزایش است. مینی پی سی‌ها با اندازه کوچک و وزن سبک، امکان انجام وظایف مختلف را فراهم می‌کنند. آن‌ها از پردازنده‌های قدرتمند، حافظه رم بالا و امکانات ارتباطی متنوع برخوردار هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی مینی پی سی HST ساخت ایران بپردازیم. مینی پی سی‌ها امکان اتصال به شبکه‌های بی‌سیم و اینترنت را دارند که امکان ارتباط و اشتراک گذاری داده‌ها را فراهم می‌کند. از لحاظ قابلیت ارتقا، برخی از مینی پی سی‌ها امکان اضافه کردن قطعات سخت افزاری اضافی را نیز دارند. در کل، مینی پی سی‌ها به عنوان یک راه حل کوچک و قدرتمند در بسیاری از کاربردها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

مینی پی سی HST

مینی کامپیوتر HST یکی از مدل‌های مشهور در میان مینی کامپیوتر های موجود در بازار است، با این تفاوت این مینی پی سی ساخت ایران است . این مدل با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، توجه بسیاری از افراد، شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی را به خود جلب کرده است. مینی پی سی HST همچون دیگر مینی پی سی های موجود در بازار کامپیوتر، با اندازه کوچک و وزن کم، قابلیت حمل و نقل آسان را برای کاربران فراهم می‌کند. این مدل از پردازنده قدرتمندی بهره می‌برد که باعث عملکرد سریع و پرقدرت آن می‌شود. همچنین، کامپیوتر کوچک HST دارای رم و حافظه های مختلف است و هر کسی با توجه به نیاز و میزان کارایی موردنظر خود می تواند مینی کامپیوتر موردنیاز خود را تهیه کند.

 

مزایای مینی کامپیوتر HST

در مورد امکانات ارتباطی، مینی کامپیوتر HST به پورت‌های مختلفی مانند USB، HDMI و Ethernet مجهز است. این امکانات به کاربران امکان اتصال به دستگاه‌های جانبی مختلف و شبکه‌های بی‌سیم را می‌دهد. همچنین، مینی کامپیوتر HST دارای قابلیت اتصال به اینترنت است که به شما امکان می‌دهد به آسانی به شبکه‌های اجتماعی و منابع آنلاین دسترسی داشته باشید. با توجه به اینکه مینی پی سی های HST تا رم 8 گیگا بایت و حافظه SSD 512GB را پشتیبانی می کنند، این ویژگی به کاربران امکان اجرای برنامه‌ها و نرم افزار های سنگین و حتی بازی های حرفه ای را می‌دهد.

مینی کامپیوتر HST

مزیت دیگر مینی پی سی ها، صرفه‌جویی در فضا و انرژی است. این مینی کامپیوترها به دلیل اندازه کوچک، به آسانی می توانند در فضاهای محدود ادارای و یا مسکونی در گوشه ای از میز کار و یا پشت مانیتور و حتی روی دیوار قرار ‌گیرند. این ویژگی به خصوص برای کاربرانی که فضای محدودی دارند، مثل دانشجویان ساکن در خوابگاه ها و پانسیون ها یا کاربرانی که به دنبال یک کامپیوتر سبک و کوچک هستند، بسیار مفید است. با این حال، همانطور که قبلاً گفتم، هدف استفاده از مینی کامپیوتر برای هر یک از افراد می تواند متفاوت باشد. بنابراین، قبل از خرید و استفاده از یک مینی پی سی، بهتر است نیازها و الزامات خود را مورد بررسی قرار داده و با توجه به آنها تصمیم بگیرید.

 

مشخصات مینی پی سی HST

مانند دیگر مینی کامپیوتر ها، مینی پی سی اچ اس تی نیز دارای قسمت های سخت افزاری کامپیوتری از جمله رم، حافظه، پردازنده(CPU)، مادربرد و انواع پورت ها و … است. برخی از این قطعات ثابت است. و دیگر قطعات مانند رم و حافظه با توجه به مدل مینی پی سی متفاوت خواهد بود. ابعاد این مینی پی سی ۲۰*۱۹*۷ سانتی متر است. مادربردی که در مینی کامپیوتر HST به کاربرده شده است از نوع Gigabyte GA-H310TN و سوکت: LGA 1151 است. CPU این مینی کامپیوتر ساخت شرکت اینتل بوده و سری core i5 و  core i3 را پوشش می دهد. محدوده فرکانس این دستگاه ها از 2.9GHZ تا 4.20GHZ است.

این مینی پی سی ساخت ایران و متعلق به برند HST است. مدل پردازنده گرافیکی Intel Graphic UHD630 و به صورت آنبرد نصب شده است. این دستگاه شامل پورت های شبکه( LAN)، 4 عدد پورت USB 2.0، 2 عدد پورتUSB 3.1، پورت HDMI، Display Port، جک خروجی صدا برای میکرفون و هدفون است. یکی از قابلیت های ویژه در مینی کامپیوتر HST، وجود پورت LVDS در آن ها است که مناسب اتصال به صفحه نمایش های دارای کابل LVDS مانند تلویزیون های LCD، سیستم های سرگرمی اتومبیل، دوربین های صنعتی، رایانه های لوحی و تبلت و سیستم های ارتباطی دارای مانیتور با کابل LVDS است.

 

خرید مینی کامپیوتر HST

با توجه به توضیحاتی که ارائه گردید می توان نتیجه گرفت که مینی پی سی گزینه بهتری نسبت به کامپیوتر دسکتاپ است. شرکت همراه سیستم طلایه با بیش از 3 دهه فعالیت در حوزه فروش محصولات آی تی به عنوان اولین و بزرگترین وارد کننده مینی پی سی در ایران مفتخر به فروش انواع مینی پی سی از برند های معتبر و مطرح دنیا با گارانتی رسمی همراه سیستم طلایه (HST) آرامش خاطر را برای مشتریان به ارمغان خواهد آورد. گارانتی اصلی همراه سیستم طلایه در سامانه جامع گارانتی کشور قابل استعلام بوده و تمامی محصولات این مجموعه با کیفیت اصلی و به همراه کارت گارانتی 12، 18 و 24 ماهه ارائه می گردد. همکاران ما در بخش فروش آمادگی مشاوره و پاسخگویی به هرگونه سوال در مورد مینی پی سی به شما را خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید