مقالات

آیا مینی کامپیوتر برای گیمینگ مناسب است؟

آیا مینی کامپیوتر برای گیمینگ مناسب است؟

مینی کامپیوتر بهترین انتخاب برای گیمرهای رایانه ای است که به دنبال تجهیزات بازی با کارایی بالا هستند و در عین حال فضای محدودی دارند. از آنجایی که اکثر مینی کیس ها به طور قابل توجهی کوچکتر از لپ تاپ ها یا رایانه های شخصی گیمینگ هستند. مینی پی سی یک گزینه عالی برای کسانی است که می خواهند رایانه شخصی خود را در مکان های مختلف در کوله پشتی یا جیب خود به همراه داشته باشند. حال باید دید که آیا دستگاه های مینی کامپیوتر برای گیمینگ مناسب هستند یا خیر؟ و قدرت لازم برای اجرا و نمایش صفحات با گرافیک و رم بالا را دارند؟ در بازار امروز انواع مدل های مینی کامپیوتر یا مینی کیس گیمینگ مشاهده می شود، که با تنوع برند و قیمت به خریداران ارائه می شود.

مینی پی سی چیست؟

یک کامپیوتر کوچک که بیشترین ویژگی ها و قابلیت های یک کامپیوتر رومیزی را دارد، اما از نظر اندازه فیزیکی قابل حمل و کوچکتر هستند. آنها معمولاً بدون صفحه نمایش یا صفحه کلید ارائه می شوند، و دارای پورت های گوناگون برای اتصال به تجهیزات جانبی هستند. یک مینی کامپیوتر با تمام اجزایی که در رایانه های رومیزی معمولی پیدا خواهید کرد ارائه می شود. یک مادربرد مدرن، پردازنده، رم، هارد دیسک و تعداد زیادی پورت اتصال همگی گنجانده شده است. برخی از مدل های پیشرفته مانند NUC intel  آنقدر قدرتمند هستند که می توانند برنامه های فشرده مانند Photoshop، Sony Vegas اجرا کنند و حتی برخی دیگر از آن ها مانند مینی کیس گیمینگ اینتل NUC11BTMI7 برای گیمینگ و بازی های ویدیویی بسیار مناسب است. در ادامه به این می پردازیم که آیا مینی پی سی برای گیمینگ مناسب است یا باید از دستگاه های دیگر به جای آن استفاده کرد.

مینی پی سی گیمینگ

مینی کیس ها برای تنظیمات انواع بازی های گیمینگ ایده‌آل هستند و بسیاری از ویژگی‌های مشابه دستگاه های گیم و بازی را ارائه می‌دهند. مینی پی سی ها برای کسانی هستند که قدرت زیادی را در یک کیس جمع و جور می پسندند. شما می توانید آن را به عنوان یک ایکس باکس یا پلی استیشن در نظر بگیرید، حتی قدرتمندتر و در بیشتر موارد با ابعاد کوچکتر. یک کامپیوتر بازی موقعیت مناسبی را برای حمل و نقل فراهم می کند و به شما امکان می دهد آن را در هر مکانی راه اندازی کنید. از آنجایی که مینی کیس های گیمینگ کوچک‌تر از یک کامپیوتر معمولی و استاندارد هستند، نمی‌توانند مجموعه‌ای از قطعات را در خود جای دهند.

مینی کامپیوتر یا مینی کیس گیمینگ

با این حال، اجزای زیادی وجود دارد که با در نظر گرفتن فشردگی طراحی شده اند. اما چه چیزی آن را برای بازی مناسب و منحصر به فرد می کند؟ اگر از بازی کردن روی کاناپه لذت می برید، این دستگاه بسیار ایده آل خواهد بود. به خصوص اگر یک تلویزیون LED رده بالا دارید و می خواهید حداکثر لذت را از بازی کردن ببرید، استفاده از بازی های مینی کامپیوتر گیمینگ با سرعت و کیفیت فوق العاده در اجرای بازی ها، می تواند تجربه ای استثنایی برای شما رقم بزند. افراد زیادی از صاحبان گیم نت ها، این دستگاه ها را به دلیل سرعت بالا و حرفه ای بودن، جایگزین دستگاه های قدیمی و جاگیر  کرده اند. تازه این یکی از مزایای استفاده از مینی کامپیوتر ها است.

نیازهای شما تعیین کننده انتخاب برند و مدل مینی پی سی برای گیمینگ است ( بهترین مینی پی سی برای گیمینگ)

به طور کلی، دو نوع گیمر وجود دارد، یکی گیمرهای معمولی که دوست دارند بازی‌های یکپارچه سازی با سیستم عامل یا بازی‌های کلاسیک را انجام دهند، همچنین می‌توانند با انجام بازی قدیمی خاطره بازی کنند. دیگری گیمر حرفه ای است که برای اجرای بازی AAA با نرخ فریمی که در تنظیمات دلخواه خود نیاز دارد به یک مینی کامپیوتر پیشرفته نیاز دارد. همچنین این دسته از گیمر ها ممکن است به دنبال نوعی مینی پی سی باشند که بتواند یک تجربه واقعیت مجازی ممتاز را ارائه دهد. همه چیز به این بستگی دارد که چه مینی کامپیوتر را و با چه هدفی انتخاب می کنید. اگرچه مینی کامپیوتر ها دارای کاربردهای فراوانی هستند، ولی شبیه‌سازی بازی‌های قدیمی جزو یکی از محبوب‌ترین آن کاربرد ها است. در ادامه در مورد نحوه کار شبیه سازی بیشتر خواهیم گفت.

آیا مینی پی سی برای گیمینگ مناسب است؟

شاید تا اینجای مقاله به این نتیجه رسیده باشید که آیا مینی کامپیوتر برای گیمینگ و بازی خوب است یا خیر؟ با توجه به مواردی که گفته شد، مینی کیس های گیمینگ همان قدرت کمپیوتر های معمولی و رو میزی برای بازی را دارند.

مینی کیس برای گیمینگ خوب است؟

آن ها با ساخت پیشرفته و پیچیده ای که دارند، سرعت و کیفیت بیشتر را با اشغال فضای کمتر به گیمر ها ارائه می دهد. شما می توانید این مینی پی سی های گیمینگ را در گیم نت و یا در اتاق نشیمن خود راه اندازی کنید و از آن لذت ببرید. اگر به خرید مینی کیس گیمینگ فکر می کنید، بسیار مهم است که ابتدا به یک فروشگاه مطمئن و با سابقه در زمینه آی تی مراجعه نمایید. که علاوه بر اطمینان از اورجینال بودن کالا بتوانید از خدمات مشاوره در آن مرکز نیز بهره مند شوید. شرکت همراه سیستم طلایه با بیش از سه دهه فعالیت در حوزه فروش محصولات آی تی، از جمله انواع مینی کامپیوتر، تین کلاینت و زیرو کلاینت آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی است. شما می توانید با تماس با همکاران ما، در زمینه خرید مینی کیس های گیمینگ و دیگر محصولات از مشاوره رایگان بهره مند شوید. هم چنین در صورتی که قصد خرید دارید، می توانید محصول خود را با رم و هارد دلخواه خود سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید