مقالات

رونمایی اینتل از کامپیوتر گیمینگ NUC 13 Extreme

مینی کامپیوتر NUC 13 Extreme

اینتل مدت کوتاهی پس از معرفی مینی کامپیوتر Intel NUC 13 Pro، از محصول جدید خود یعنی مینی کامپیوتر گیمینگ NUC 13 Extreme رونمایی کرد. کامپیوتر گیمینگ Intel NUC 13 Extreme  دارای پردازنده‌های نسل سیزدهم Core i9/i7/i5 با توان ۱۲۵ وات (تقریباً دو برابر توان پایه نسل قبلی) است. گیمرها می‌توانند از کارت‌های گرافیکی جدید ۱۲ اینچی سه‌شاخه، حافظه دو کاناله DDR5 با پشتیبانی از سرعت ۴۸۰۰+ مگاهرتز و Intel® Killer™ Wi-Fi 6E استفاده کنند.
این برای اولین بار است که این ویژگی‌ها در Intel NUC  در دسترس است. با طراحی حرفه ای این محصول، جریان هوا برای به حداقل رساندن نویز و حرارتی که در طول ساعت‌ها بازی گیم طولانی ایجاد می شود، بهینه شده است. در این مقاله به معرفی قدرتمند ترین سری NUC اینتل یعنی مینی پی سی گیمینگ NUC 13 Extreme می پردازیم.

 

ویژگی های کامپیوتر گیمینگ Intel NUC 13 Extreme

این نیروگاه کوچک پرکار، دارای ویژگی‌های جدید و به روز است . گیمرها می‌ توانند دستگاه های خود را به سطح بالاتری ارتقا دهند، که همگی با ضمانت سه ساله اینتل پشتیبانی می‌شوند. البته این قابلیت ضمانت تا ۳سال در ایران وجود ندارد. و برخی شرکت ها با گارانتی مختص به برند خودشان این محصولات را تا یک سال ضمانت و گارانتی می کنند.

کامپیوتر گیمینگ Intel NUC 13 Extreme

نوآوری در بازی های کامپیوتری

کیت Intel NUC 13 Extreme عملکرد بازی‌های عظیم را در یک فرم کوچک، با عملکرد خارج از نمودار و ویژگی‌هایی که قبلاً دیده نشده‌اند، امکان پذیر می‌سازد . این دستگاه با طراحی حرارتی جدید مهندسی شده است.

 

پشتیبانی از پردازنده های گرافیکی ۱۲ اینچی سه اسلات

دیگر نیازی نیست به گرافیک های کوچکتر و دو اسلات بسنده کنید. اینتل NUC 13 Extreme اکنون با پشتیبانی از کارت‌های گرافیکی حداکثر سه‌شاخه‌ای ۱۲ اینچی، امکان بیشتری نسبت به همیشه به گیمرها می‌دهد تا GPU گسسته مناسب را برای رفع نیازهای خود انتخاب کنند.

 

سطح عملکرد پردازنده

معماری نوآورانه هسته هیبریدی اینتل و پردازنده های ۱۲۵ واتی (تقریباً دو برابر توان پایه نسل قبلی) امکان استریم، ایجاد و رقابت در بالاترین سطوح را فراهم می کند.

 

طراحی جدید حرارتی

شاسی Intel NUC 13 Extreme برای بهینه‌سازی جریان هوا و حفظ دمای خنک‌تر در طول ساعت‌ها بازی گیم شدید، با سرعت فن پایین تر، نویز کمتر و احتمال کاهش حرارت، طراحی شده است.

دوباره تصور کنید که کامپیوتر شما چه کاری می تواند انجام دهد. با نگاهی دقیق‌تر به قدرت، پورت‌ها و قابلیت‌های Intel NUC 13 Extreme Kit می توان متوجه شد که چگونه این نیروگاه کوچک، نیازهای سخت‌گیرترین گیمرها را هم برآورده می‌کند.

 

کاربردهای مینی کامپیوتر گیمینگ Intel NUC 13 Extreme

مینی کامپیوتر گیمینگ Intel NUC 13 Extreme دارای عملکرد و ویژگی هایی است که می تواند با فشار کاری خیلی سخت نیز سازش کند.
بازی (game)

اینتل NUC 13 Extreme برای پشتیبانی از بازی‌های قوی با FPS بالا، دارای ۱۶ خط PCIe 5.0 ، پشتیبانی از DDR5 و سرعت‌های ۴۸۰۰+ مگاهرتز است. این دستگاه علاوه بر طراحی حرارتی جدید ، صدای کمتر و پردازنده‌های هسته سیزدهم اینتل ۱۲۵ واتی، برای ارائه سطح جدیدی از عملکرد نیز آماده است.

 

استریم (Stream)

در اینجا منظور از استریم، داده‌هایی هستند که از جایی به جای دیگر (از فایلی به فایل دیگر) منتقل می‌شود؛ درواقع استریم انتقال مداوم داده‌ها (موزیک یا ویدئو) از یک سرور به گیرنده است. Intel NUC 13 Extreme دارای ویژگی هایی برای استریمرها است، از جمله پشتیبانی از رمزگذاری ۴K60 و جدیدترین کدک های ویدیویی با حداکثر هشت هسته P.پخش‌کننده‌ها می‌توانند جدیدترین عناوین را در پیش‌زمینه پخش کنند، در حالی که از حداکثر ۱۶ هسته الکترونیکی برای انجام کارهای سخت مانند رمزگذاری ویدیو در پس‌زمینه استفاده می‌کنند.

 

Create

پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل با حداکثر سه نمایشگر ۴K60 تولید محتوای فراگیر را برای کاربران ممکن می‌سازند. با

Intel Killer Wi-Fi 6E –  که برای اولین بار در Intel NUC Extreme در دسترس است و دو پورت Thunderbolt 4، می توانید خیلی سریع فایل‌ها را متصل کنید و انتقال دهید.

 

مینی پی سی گیمینگ اینتل NUC13RNGI9 را می توان با سری پردازنده core i9 و مدل پردازنده ۱۳۹۰۰K و با قیمت مناسب در سایت همراه سیستم طلایه مشاهده و خریداری نمایید. شرکت همراه سیستم طلایه با بیش از سه دهه فعالیت در حوزه آی تی هم اکنون جزو بزرگترین وارد کنندگان کامپیوتر کوچک و تین کلاینت است و مفتخر است تمامی کالا های خود را از بهترین و مطرح ترین برند های دنیا به مشتریان خود ارائه دهد. گارانتی اصلی و معتبر همراه سیستم طلایه نیز آرامش خاطری برای خرید آسان شماست.

دیدگاهتان را بنویسید